Fa'atulagaina o pou fa'atonu i totonu o Peretania—— Tusia e JONCHN Electric.

O loʻo faʻamoemoeina e faʻasaina e Peretania le faʻatau atu o taʻavale masani masani (diesel locomotives) i le 2030. Ina ia faʻafetaui le faʻatupulaia vave o le faʻatau atu o taavale eletise mo le lumanaʻi lumanaʻi, ua folafola e le malo o Peretania e faʻateleina tupe fesoasoani i le 20 miliona pauna mo le fausiaina o le totogiina o auala. faaputuga, lea e faamoemoe e fausia 8,000 auala faitele faaputuga faaputuga.
O le faʻatau atu o taʻavale penisini o le a faʻasa i le 2030 ae faʻasa foʻi taʻavale penisini i le 2035.
I le faaiuga o Novema 2020, na faalauiloa ai e le malo o Peretania le faasaina o le faatauina atu o taavale afi mai le 2030 ma e oo lava i taavale afi eletise i le 2035, lima tausaga na muamua atu nai lo le fuafuaga muamua.Ole fua ole tau ole taavale eletise ile fale i Saina e naʻo le 40%, o lona uiga e 60% o tagata faʻatau e le mafai ona fausia a latou lava faʻaputu i le fale.O le mea lea, e taua tele le taua o nofoaga faitele auala e totogi ai.

O le taimi lea, na fa'ailoa mai ai e le malo o Peretania o le a fa'aaogaina le tupe fou e £20 miliona mo le polokalame o lo'o i ai nei i luga o le alatele.O le fuafuaga ua fesoasoani i le fausiaina o le 4000 Street charging piles i Peretania.O loʻo faʻamoemoeina e 4000 isi mea o le a faʻaopoopoina i le lumanaʻi, ma e 8000 auala faitele o le a iu lava ina saunia.
E oʻo mai ia Iulai 2020, e 18265 faʻaputuga faʻapipiʻi (e aofia ai auala) i Peretania.
O le aofaʻi o tagata faʻatau a Peretania o loʻo faʻatauina taʻavale eletise poʻo taʻavale faʻafefe ua vave faʻateleina foi ona ua manino le faiga faʻavae i taavale eletise.I le 2020, o taʻavale eletise ma taʻavale taʻavale e tusa ma le 10% o le aofaʻi o maketi fou o taavale, ma o loʻo faʻamoemoe le malo o Peretania o le a faʻatupulaia vave le faʻatauga o taavale afi fou i nai tausaga o lumanaʻi.Ae ui i lea, e tusa ai ma fuainumera o vaega talafeagai i Peretania, i le taimi nei, o taavale eletise taʻitasi i Peretania ua faʻapipiʻiina naʻo le 0.28 faʻaputuga faʻasalalau lautele, ma o lenei vaega ua faʻaitiitia.E talitonuina e tatau i malo o atunuu uma ona gauai atu i le auala e foia ai le tele o le tauina o manaoga o taavale eletise.


Taimi meli: Au-03-2022